3.12.12

این یک تبلیغ است!

وبلاگم بهترین و مفیدترین قسمت زندگی اجتماعی ام بوده و هست. دوستانی که پیدا کردم و بیشتر سفرهایی که رفتم دیون مکاشفه من و رسانه های اجتماعی از طریق همین وبلاگ بود. در عین حال هیچ وقت تریبون اجتماعی برای من نبود و همچنان شخصی بودن و روزمرگی اش را حفظ کرده و خواهد کرد.
مدت هاست که به صورت جدی به "نوشتن" خارج از این جا فکر می کردم چرا که ساختار وبلاگم را دوست دارم.
امید حق بین عزیز وبسایت نوربند را راه اندازی کرد و من هم از ایده کلی اش خوشم آمد و پیشنهاد کردم که نوشته های جدی ترم را آنجا بگذارم و او هم قبول کرد خانه اینترنتی اش را با من شریک کند. تشکرامید!  سعی می کنم ببخشمت!دی:
خلاصه اینکه:
وبسایت نوربند را هم بخوانید و به ما برای بهتر شدنش کمک کنید. اگر نوشته ای به زبان انگلیسی و مفید یافتید برایمان بفرستید تا ترجمه و منتشر کنیم. می توانید موضوع پیشنهاد بدهید و یا نوشته هایتان را برای ما بفرستید، اگر دوستش داشتیم، منتشر می کنیم!

پ ن: نوربند فعلا پشتیبان مالی ندارد، اگر خواستید حمایتش کنید. آگهی بدهید!

3 comments:

شب ستا said...

برای ترجمه می فرستیم!

امید said...

نوربند، گمشده‌ای در افغانستان! :)

Anonymous said...

کشتید خودتان را با این پشتیبان مالی! خجالت هم نمی کشی!