20.8.08

سربلند



رزا که توی کنکور دولتی قبول شد ،برای اولین بار گریه بابا را دیدم.احساس کردم که سربلند شد!!!

دیشب که خسته به خانه رسیدم واز سر بیحوصلگی کانال های تلوزیون را عوض می کردم .روح ا... را دیدم که گریه می کرد،احساس کردم که سربلند شده است.

امروز صبح که به دفتر کارم وارد شدم ومسنجرم را روشن کردم یکی از دوست های نازنین از هند خبر مدال روح ا... را برایم لینک کرده بود.
عکس های قهرمانی را که دیدم احساس کردم سربلند شده ام!!!!سربلند شده ایم!!!


پ ن: روح ا... اولین مدال تاریخ افغانستان را در المپیک برد!!!
پ ن2 : عکس از سایت بی بی سی
پ ن3: بقیه عکس ها را این جا ببینید.
پ ن4: کسی اگر پوستری از این قهرمان سراغ دارد به من احوال بدهد!!!

7 comments:

رضا زاهدی said...

امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشه.

Farida said...

salam khuarake qand. ma besyar khosh astom ke webloge shoma ra paida kardom. pirozi ruhullah jan baret besyar tabrik basha. oo kho awalin medale olampic ra baraye afghanistane aziz gerefta.
khosh khad shodom aga ba webloge ma biyayi.
sale tahsili jadid ham baret tabrik basha!
khodahafez jan

farida said...

hi there,
i have ur link in my blog list now
if u do the same, i'll be so happy dear!
bye for now

Anonymous said...

سلام
امیدوارم که با خوندن این برگ افتخار آخرین بازدیدم از وبلاگت نباشه. یک چیزی توی گوشه ضمیرم میگه مستقیم نمینویسی. چندبار خواستم در مقام وکیل مدافع تورو در مقابل تمام اتهمامات "قوم پرستی" تبریه کنم ولی اینبار نمی دونم قاضی دلایلم رو نپذیرفت. رک بگم اگر کس دیگری هم بود همینطور مینوشتی"سر بلند شدم سربلند شدیم"!!!!. فکر نمیکنی این لحن بیشتر بر قوم پرستی تکیه میکرد تا وطن پرستی و تابو شکنی؟!!!.

امیدوارم این بار هم اشتباه کرده باشم . درغیر اون ....

موفق باشی

"همیشگی"

حبیب said...

دیروز همه ما شاد بودیم . سربلند شدیم . اما خبر امروز تلخ بود

حبیب said...

شاد باشید

دیروزی said...

سلام همشهری، خوبی؟
روزنامه افغانستان، تاریخ پنجشنبه 31-5-1387، یک عکس خوب و به اندازه مناسب از این قهرمان ملی، همراه با یک تیتر عالی «افغانستان غرق در اشک شادی»
آخرش خواهشی که کرده بودم در مورد برداشت آن آدرس انجام ندادی.