29.7.08

نمی دانم که همه مادرها موجودات نازنینی هستند یا اینکه مادر من این طور هست!!!

امروز زنگ زدم که ببینم جواب کنکور برادرم چه شده است وحالشان را هم بپرسم.

وسط تمام حرف ها وگلایه های من یکدفعه می پرسد: خودت چطوری؟
می گویم :خوبم!
مطمین می شود خوبم وزندگیم روبراه!!!
وقتی می خواهم به گلایه هایم ادامه بدهم می گوید: خوب است که خودت خوب هستی،بقیه چیزها مهم نیست!!!


چند وقت بود منتظر بودم یکی از ته دلش حالم را بپرسد ومن خودم باورم بشود که حالم خوب است.



پ ن(برای مادر): اگر از احوالات ما خواسته باشید،ملالی نیست جز دوری شما!

6 comments:

khaterej said...

وبلاکتون برای من خیلی سرگرم کننده بود.از آشنایی با شما خوشبختم

کورش said...

دیدم بخواب خوش که دستم پیاله بود
تعبیر رفت و کار بدولت حواله بود
چل سال رنج قصه کشیدم و عاقبت
تدبیر ما بدست شراب دو ساله بود

بیگانه said...

سلام همشهری
خوبی؟ چه خبر؟ کارها خوب پیش میره؟
امید که شاد و موفق باشید.
راستی گفتی مادر. فقط خواستم یک نکته بگویم و آن اینکه آیَه، آیَه است. به زبان محلی ما به مادر آیه (Aayah) میگوییم. میتوان اینطوری تعبیر کرد که آیه های قرآن در واقع یک حقیقت را بیان می کنند ولی هر کسی با توجه به توانایی شان، برداشتهای متفاوت دارند.
منظور کوتاه اینکه مادر همیشه دلسوز و هرآنچه را که می گوید از ته دل است و چیزی جز خیر خواهی فرزندانش ندارد. اینکه ما از حرفها و کارهای آنها نسبت به خودمان چه برداشتی می کنیم، به خودما و میزان درکما از حقیقتی که گفتم دارد.
سعی کن از نگاهش محروم نشوی و از دیدنش هم.
راستی نگفتی از کجای ورسی؟ شاید از یک روستا باشیم.
موفق باشی

فریادی در سکوت said...

آخیش ...
بی خیال نظر همین که توانستم اینجا را باز کنم جای شکرش باقی است ..
نمی دانم دهمین یا بیستمین باری است که اینجا آمدم و نتوانستم کامنت بذارم ..

مطالبت خیلی ساده ..سطحی و کلیشه ایی و به نظر می رسد . اما خیلی جذاب و خواندنی ...
شاید علتش همین باشد که بی تکلف هستند .
یادم هست یکی تز استادان زمان تحصیل یک بار گفت ساده طراحی کردن سخت ترین کار در معماری است ... یک طرح ساده و معنی دار کار ساده ایی نیست...
ساده نوشتن سخت ترین نوع نوشتن هست .
به هر حال خوشم آمد .
به قول سهراب :
ساده باشیم . چه در باجه یک بانک چه در ......

شیرین ناز said...

سلام.
خبلی از وبلاگن خوشم اومد با اجازه لینکتون کردم

علی said...

در نوشته هایتان لهجه ایرانی موج می زند.نه اینکه بد باشد.همین جوری گفتم.