20.7.08

...

این پست تاریخ مصرفش تمام شد!!!!

7 comments:

حبیب said...

کرچه سختست و دردآور رفتن یک دوست .... اما کاریش هم نمیشه کرد ..... زندگی امدنها و رفتنهاست ..... روحش شاد و امید برای ان سرزمین خون نوش پربار.

حبیب said...

......وشما یادم رفت که بگم اضافه شدید. همیشه جالب بنویسید .........

Anonymous said...

سلام خانومی!!!

خودت به من یاد دادی که افرادی مثل من و تو که عمری در مهاجرت زندگی کرده اند نسل سوخته نیستند!!! من به این حرف تو باور دارم... درسته خیلی فرصتها را از دست دادیم..ولی فرصتهای خوبی هم به دست اوردیم... فکرش کن را بکن اگه من و تو از بامیان و یا دایکندی مهاجرت نمی کردیم کجا الان تحصیلات عالیه داشتیم؟؟؟ این حرفی بود که خودت همیشه می زدی... سخت نگیر...لبخند بزن ...

hamid said...

افغانستان روی شانه های توست!

online-from-afghanistan.blogspot.com

Anonymous said...

dar na omidi basoi omid ast

Anonymous said...

www.bami4n.blogfa.com
ye sar bezanid

Anonymous said...

نثر تان زیباست.

"زندگی چیست، خون دل خوردن
زیر دیوارش آرزو مردن"