1.5.08

این شاهکار ...

خیال نکن نباشی
بدون تو می‌میرم
گفته بودم عاشقم
خب حرفمو پس می‌گیرم
خیال نکن نمونی
کارم دیگه تمومه
لیلی فقط تو قصه است
جنون دیگه کدومه ؟
کی میگه تو نباشی
ستاره بی فروغه
بذار همه بدونن
که عاشقی دروغه
تو برده‌ای می‌خواستی
که حرفتو بخونه
برای تو بسوزه
به پای تو بمونه
عروسکی می‌خواستی
رو طاقچتون بکاریش
وقتی بازی تموم شد
کنج اتاق بذاریش
دیگه برای موندن
اتاق تو شلوغه
عروسکا بدونین
که عاشقی دروغه

ترانه از شاهکار بینش‌پژوه




*من اگر این را پست نمی کردم می مردم، چون این ترانه رو خیلی دوست دارم!
** این ترانه را علیرضا عصار خوانده !
***بی ربط-من هنوز توی کف کلاس نقاشی ام هستم!
**** من یک جایی را کشف کردم که می روی فقط نقاشی می کشی، مداد، آبرنگ، رنگ روغن ... انتخاب با توست ومواد کار رایگان!!!! من از سه شنبه که برای استاد آن جا طرح مدادی کشیدم و قبولم کرده ،ذوق مرگم!!! چهار -پنچ سالی می شد که دست به نقاشی نبرده بودم.

3 comments:

س.م.ح said...

سلام بسیار کار خوبی کردی که نوشتی متن ترانه را والا این بلاگ بی صاحب میشد.شوخی بود. بسیار شعر زیبایی هست و با صدای عصار زیبا تر شده. من هم گوش دل به این آهنگ داده ام.
من هم به روز هستم و خوشحال میشوم که سر بزنی.
قربان شما. یا حق

رضا said...

سلام،
میشه این کشفتون رو با من هم قسمت کنید، منم از وقتی دستم به صفحه کلید خورد دیگه نقاشی نکشیدم، طراحی با مداد و ذغال منو اینقدر سبک می کنه که انگار شده باشم یه سوسک خونگی و پرواز کرده باشم!
وقتی تشکر می کنم که آدرس بدید!!

javad said...

site zir website dolati baraye rahnamee edame tahsil dar australiast
http://studyinaustralia.gov.au/Sia/en/Home.htm
but if u have a scholarship, it is a good destination otherwise i dont suggest since it is very expensive